صفحه

یونسکو.۲۱

۲-۱-۵- سواد اطلاعاتی در ایران.۲۱
۲-۱-۶- سواد اطلاعاتی در آموزش عالی۲۳
۲-۱-۷- جامعه اطلاعاتی و سواد اطلاعاتی ۲۵
۲-۹- مدلهای سواد اطلاعاتی برای آموزش عالی۳۴

 

برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت  jemo.ir  مراجعه نمایید.

 

 

  • مدل بروس.۳۴
  • مدل شش مهارت بزرگ.۳۵
  • مدل جستجوی اطلاعات۳۶

۲-۱-۱۰- نظریه های یادگیری خواستگاه اصلی سواد اطلاعاتی۳۷
۲-۱-۱۱- بنیاد فلسفی نظریه های یادگیری.۴۱
۲-۱-۱۲- تجربه گرایی بنیاد فلسفی سواد اطلاعاتی۴۱
۲-۱-۱۳- پیشینه نظریه ای یادگیری۴۲
۲-۱-۱۴- نظریه کارکرد گرایی بنیاد علمی خود-راهبری یادگیری۴۴
۲-۱-۱۵- خود-راهبری یادگیری۴۶
۲-۱-۱۵-۱-تعریف خود-راهبری یادگیری.۴۷
۲-۱-۱۵-۲-  تاریخچه خود-راهبری یادگیری۴۶
۲-۱-۱۵-۱-ابعاد خود-راهبری یادگیری.۵۱
۲-۱-۱۵-۲- الگوی  خود-راهبری چهار عاملی کندی.۵۲
۲-۱-۱۵-۳- الگوی  خود-راهبری مسئولیت شخصی محور ۵۲
۲-۱-۱۵-۴- الگوی  خود-راهبری سه بعدی گاریسون ۵۳
۲-۱۵-۵- موقعیتهایی که یادگیری خودراهبر گسترش پیدا می کند۵۴
۲-۱-۱۶- اهمیت خود-راهبری یادگیری در آموزش عالی۵۴
۲-۱-۱۷- رابطه مفهومی سواد اطلاعاتی و خود-راهبری یادگیری ۵۷
۲-۲- پیشینه تجربی ۵۹
۲-۲-۱- تحقیقات داخلی در حوزه سواد اطلاعاتی.۵۹
۲-۲-۲- تحقیقات داخلی در حوزه خود-راهبری یادگیری.۵۹
۲-۲-۳- تحقیقات خارجی در حوزه سواد اطلاعاتی.۶۳

 

 

صفحه

 

 

عنوان

۲-۲-۴- تحقیقات خارجی در حوزه سواد اطلاعاتی.۶۹
۲-۲-۵- جدول خلاصه پیشینه های داخلی و خاری بکالر رفته در تحقیق.۷۲
۳- فصل سوم: روش تحقیق
۳-۱- مقدمه.۷۶
۳-۲- روش بررسی.۷۷
۳-۳- جامعه آماری .۷۷
۳-۴- حجم نمونه و روش نمونه گیری ۷۷
۳-۵- روش جمع آوری اطلاعات.۷۸
۳-۷- ابزار مورد استفاده و نحوه تعیین پایایی ۷۹
۳-۸- روایی و ابزار اندازه گیری۸۰
۳-۹- روش های پایایی پرسشنامه.۸۱
۳-۱۰- روشها و فرمولهای اماری مورد استفاده جهت تحلیل داده ها۸۲
۴- فصل چهارم: یافته های پژوهش
۴-۱- مقدمه ۸۳
۴-۲- تحلیل متغیر جنسیت۸۳
۴-۳- تحلیل متغیر سن۸۵
۴-۴-  تحلیل متغیر معدل۸۵
۴-۵- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویی به سوالات پرسشنامه خود-راهبری یادگیری.۸۶
۴-۶- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویی به سوالات پرسشنامه سواد اطلاعاتی.۸۸
۴-۷- بررسی شاخص های گرایش به مرکز و پراکندگی سوالات پرسشنامه خود-راهبری یادگیری۹۰
۴-۷- بررسی شاخص های گرایش به مرکز و پراکندگی سوالات سواد اطلاعاتی.۹۲
۴-۸- نمره خود-راهبری یادگیری دانشجویان.۹۴
۴-۹- نمره سواد اطلاعاتی دانشجویان.۹۵
۴-۱۰- آمار استنباطی شامل ( تحلیل آماری سوالات تحقیق)۹۶


۵- فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

 

صفحه

 

 

عنوان

۵-۱- مقدمه.۱۰۳
۵-۲- خلاصه پژوهش و تحلیل نتایج۱۰۳
۵-۳- نتایج حاصل از تحلیل آماری سوالات پژوهش  .۱۰۴
۵-۴- نتیجه گیری کلی .۱۱۱
۵-۵- پیشنهادات ۱۱۲
۵-۶- پیشنهاداتی جهت پژوهش های آتی .۱۱۳
۵-۷- محدودیتها.۱۱۴
۶- فهرست منابع ۱۱۵
۶-۱- منابع فارسی.۱۱۵
۶-۲- منابع انگلیسی۱۲۴
 
۷- پیوست ها
۷-۱- پرسشنامه سواد اطلاعاتی
۷-۲- پرسشنامه خود-راهبری یادگیری


فهرست جداول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           
 

 

صفحه
 

 

عنوان
 
   

 

۷۷
۸۶
۸۸
۸۸
۹۰
۹۳
۹۴
۹۵
۹۶
۹۷
۹۸
۹۹
۱۰۰
۱۰۱
۱۰۳
۱۰۸

 
جدول ۳-۱- جدول نمونه گیری مورگان
جدول ۴-۱- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب جنسیت آنها
جدول ۴-۲- رنج سنی پاسخگویان
جدول ۴-۳- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سن آنها
جدول ۴-۴- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب معدل آنها
جدول ۴-۵-  توزیع فراوانی و درصد گزینه های انتخابی سؤالات پرسشنامه خود ـ راهبری یادگیری دانشجویان
ادامه جدول ۴-۶- توزیع فراوانی و درصد گزینه های انتخابی سؤالات پرسشنامه خود ـ راهبری یادگیری دانشجویان
جدول ۴-۷-  توزیع فراوانی و درصد گزینه های انتخابی سؤالات پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان
ادامه جدول ۴-۸- توزیع فراوانی و درصد گزینه های انتخابی سؤالات پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان
جدول ۴-۹-  شاخص های گرایش به مرکز و پراکندگی سؤالات پرسشنامه خود ـ راهبری یادگیری دانشجویان
ادامه جدول ۴-۱۰- شاخص های گرایش به مرکز و پراکندگی سؤالات پرسشنامه خود ـ راهبری یادگیری دانشجویان
جدول ۴-۱۱-  شاخص های گرایش به مرکز و پراکندگی سؤالات پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان
جدول ۴-۱۲-  شاخص های گرایش به مرکز و پراکندگی سؤالات پرسشنامه سنجش سواد اطلاعاتی دانشجویان
جدول ۴-۱۳-  توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب نمره خود ـ راهبری یادگیری آنها
جدول۴- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب نمره سنجش سواد اطلاعاتی آنها
۴-۱۵-  جدول ضریب همبستگی پیرسون رابطه بین سواد اطلاعاتی و خود راهبری یادگیری دانشجویان

 

 

صفحه

 

تأثیر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات بر میزان سازگاری پیشرفت تحصیلی دانش …

پژوهش – بررسی رابطه میان بازی های رایانه ای و مهارت اجتماعی نوجوانان با پرسشنامه ها

فایل – اثرات درمان نوروسایکولوژی در کارآمدی خواندن دانش‌ آموزان مبتلا به نارسا خوانی …

  ,۱ ,راهبری ,سواد ,اطلاعاتی ,۴ ,    ,سواد اطلاعاتی ,خود راهبری ,راهبری یادگیری ,و درصد ,انتخابی سؤالات پرسشنامه ,پراکندگی سؤالات پرسشنامه ,سواد اطلاعاتی دانشجویانجدول ,راهبری یادگیری دانشجویانجدول

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ تخصصی در حوزه گیم وبلاگ اموزش داشتن پزشکی بسته صفر تا صد کسب درآمد از اینستاگرام خرید تقویم 99 مشهد خدمات نظافتی ب iran interface حفاظ ساختمان .